رز سیاه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





از یاد رفته


کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروکه ویران را

کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم!!!

ومن شمع می سوزم  ودیگر هیچ چیز از من نمی ماند

ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم !!!

درون کلبه ی خاموش خویش اما

کسی حال من غمگین نمی پرسد!!!

و من دریای پر اشکم که طوفانی به دل دارم

درون سینه ی پرجوش خویش اما!!!

کسی حال من تنها نمی پرسد

ومن چون تک درخت زرد پاییزم !!!

که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او

ودیگر هیچی از من نمی ماند!!




نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:01---25 دی 1390
زبانم را نمی فهمی،نگاهم را نمی بینی
زاشکم بی خبرماندی و آهم را نمی بینی
سخن ها خفته در چشمم،نگاهم صد زبان دارد
سیه چشما!
مگر طرز نگاهم را نمی بینی؟
سیه مژگان من! موی سپیدم را نگاهی کن
سپید اندام من!روز سیاهم را نمی بینی
پریشانم، دل مرگ آشيانم را نمی جویی
پشیمانم،نگاه عذر خواهم را نمی بینی
گناهم چیست جز عشق تو؟
روی از من چه می پوشی؟
مگر ای ماه!
چشم بی گناهم را نمی بینی؟


امیر مهدی عزیز وبلاگت بیسته
همیشه شادو پیروز باشی


شور
ساعت22:22---2 آبان 1390
شعر و باران
کاش
شعر هایت را نخوانده بودم
اکنون نه این همه پنجره
چشم در راهم بود
و نه دست های من این قدر تنها
حالا
تو رفته ای
و از شعر هایت ورق پاره هایی
در خانه مانده است
که هر وقت باز می کنم
یا من می گریم
یا باران می بارد


afsane
ساعت19:58---11 مهر 1390
سلام دوست عزیز به منم سربزن خوشحال میشم وبت قشنگه . اومدی نظر یادت نره با تبادل لینک هم موافقم منتظر حظور گرمت هستم بای تا های

☼شیرین☼
ساعت20:26---7 مهر 1390
سلام دوست من وبت خیلی قشنگه از قالبش خیلی خوشم اومد امیدوارم موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر مهدی در 20:5 | |